8.02.2014

Rysuj z Taylor - kokardki i róże cz. 2 (bluzka róża)

Hej! Dziś dokończymy projekt z części pierwszej tego tutorialu. Narysujemy sobie wielką różę, którą będzie bluzka w tej stylizacji.



Na środku rysujemy taki kształt jak na rysunku. Zaczynamy od tej nieokreślonej plamki na górze, później dokańczamy pączek.


Wokół niego rysujemy falowane płatki warstwami.


 W końcowych warstwach płatki mogą mieć spiczaste zakończenie.


Do pokolorowania kwiatka używamy jasnoróżowej, ciemnoróżowej i ciemnoczerwonej (nazwałam ten kolor żurawinowym) kredki. Najpierw całą różę kolorujemy jednolicie jasnym różem, następnie cieniujemy od środka każdego płatka ciemnym różowym i przyciemniamy jeszcze żurawinowym. W niektórych miejscach można też użyć czarnego.


 Teraz dokańczamy bluzkę, czyli pod różą cieniujemy ją tymi samymi kolorami co kwiatka.


 Ramiączka cieniujemy żółtymi odcieniami (mi się tu trochę nie udało cieniowanie jak widać).


Kolczyk narysowałam w ten sposób, że najpierw naszkicowałam obrócony prawie poziomo romb, a potem trzy przyczepione do niego koraliki. Kolorujemy je granatową kredką tylko po lewej stronie, co nada takiego blasku. Romb jest podzielony na dwa paski - górny turkusowy, dolny jasnofioletowy.


Cieniujemy yyytocośboniewiemjaktonazwaćtonierękawiczkabonienachodziprzecieżnadłoń. Do tego celu użyłam ciemnoróżowej i jasnofioletowej kredki. Refleks jest podłużny, przechodzi po prawej stronie.


Buty, podobnie jak spodnie, również są wypełnione jeansową fakturą. Cieniowałam je turkusowym, ciemnoniebieskim i granatowym. Trochę dodałam też czarnego pomiędzy tymi, powiedzmy "paskami plecionymi" na dole balerin. Do korka użyłam beżowego, ciemnobrązowego i czarnego koloru.
Po pocieniowaniu skóry, włosów i reszty co nam została, nasz projekt jest gotowy. Spróbujcie przelać go na kartkę we własnym szkicowniku, używając choćby innych kolorów. Mam nadzieję, że się przydało :)
A może macie jakieś propozycje na tutorial?
~Lili555 (LL-Taylor)


1 komentarz: