18.02.2014

Roszpunka - by Karolina

Hej! Znalazłam trochę czasu, aby wstawić tutek projektu Roszpunki, który wysłałam na Mistrzostwa Projektowania w kategori Postać z bajki (no raczej XD) Dzisiaj kończy się termin wysyłania prac ( no w sumie do końca dnia czyli jeszcze ok. 3 godziny no ale... :) ) więc spokojnie mogę Wam pokazać ten tutorial. Ostrzegam, że ten tutorial nie jest jakiś specjalnie długi. No, bez zbędnego gadania - zaczynamy!




1. Zacznij od wybrania szkicownika i zarysu modelki (ja zrobiłam ten projekt na wydruku ze stronki lillalou.pl.) Teraz zrób lekki szkic ołówkiem. Moja kartka niestety się pogięła, podczas zmazywania nieudanego szkicu :)


Jeśli nie wiesz jak narysować Roszpunkę to wstawiam dwa kadry z filmu 'Zaplątani' ~ ja właśnie przerysowywałam strój z tych obrazków.



 2. Teraz zrób kontury całego stroju i włosów odpowiednimi kolorami


 3. Złotym żelowym długopisem zrób sznurowania w gorsecie i koronkę tutaj na dole (wszystko widać na zdjęciach)


 4. Weź jak najwięcej kolorów typu różne odcienie żółtego, beżowego, brązowego... (ja wzięłam jasno i ciemno żółty, beżowy, taki miedziano-złoty kolor, jasno i ciemny brąz). Najjaśniejszą kredką zaczynamy cieniować włosy. Robiłam już post o włosach KLIK
Kolejno przyciemniaj włosy kredkami które wzięłaś/eś





 5. Włosy gotowe? Teraz przejdźmy do sukienki. Dół pokoloruj jednolicie na fiolet, pocieniuj tym samym kolorem i przyciemnij czarnym.


 

6. Górę sukienki pocieniuj na taki ciemny róż/buraczkowy kolor.


7. Przyciemnij fioletowym


8. Pora na buty. Wykonuj je ciemno fioletowym (takim jak dół sukienki).

9. Cieniuj skórę. Ja najpierw lekko koloruję ją kremową kredką potem cieniuję pomarańczową i przyciemniam brązową. Jeśli umiesz robić dobrą skórę, to zrób ją po swojemu, jeśli nie to możesz popatrzyć na inne tutoriale. Niedługo postaram się zrobić tutorial o cieniowaniu, będzie też podpunkt o skórze ;)

10. Wykonaj makijaż Roszpunce. Usta różowe, brwi brązowe, oczy niebieskie, cień do powiek fioletowy i zrób lekkie rumieńce różową kredką (najlepiej BIC, bo jest taka delikatna).


11.W tle dorysuj gwiazdki, kropki (cienkopisem), ołówkiem pomaluj podłoże na którym stoi Roszpunka, podpisz się (ja zrobiłam jeszcze napis 'Mistrzostwa Projektowania' i podpisałam Roszpunka) niebieskim suchym pastelem lub śmiećkami z temperówki po temperowaniu bambino zrób niebieskie tło.

GOTOWE!

Przepraszam że niektóre zdjęcia poobracane, nie wiem czemu, na aparacie wszystkie są dobrze...

Jeśli zrobiłaś/eś projekt z mojego tutorialu, wyślij mi go na maila carola100.kk@gmail.com - opublikuję go na swoim blogu lub (jeśli będzie trochę) tutaj, na blogu Lilla Lou :)
Mam nadzieję że się podobało

Aha, i jeszcze dla pewności - proszę, nie wysyłaj projektu z mojego tutorialu na Mistrzostwa Projektowania, ja już wysłałam tą pracę... :P

Szczerze to nie wiem czy w tym tygodniu pojawi się jeszcze jakiś tutorial, mam ferie i jestem w górach także no wiecie ♥

Pa!






3 komentarze: