21.02.2014

MISTRZOSTWA PROJEKTOWANIA WYNIKI ETPAU PIERWSZEGO - OD 12 LAT:)

Prezentujemy prace artystek, które przechodzą do drugiego etapu! :)

GRATULUJEMY WSZYSTKIM PROJEKTANTKOM, KTÓRE ZGŁOSIŁY SIĘ DO UDZIAŁU W MISTRZOSTWACH PROJEKTOWANIA! :) Mamy nadzieję, że jeszcze będziemy mogły zorganizować taki konkurs! Pamiętajcie: BE CREATIVE! :) 





I Projektantka nr 1: Alicja



II Projektantka nr 6: Dorota



III Projektantka nr 7: Hania



IV Projektantka nr 8: Julia



V Projektantka nr 9: Karolina



VI Projektantka nr 11: Karolina



VII Projektantka nr 12: Karolina



VIII Projektantka nr 16: Kinga



IX Projektantka nr 17: Klaudia



X Projektantka nr 18: Lidia



XI Projektantka nr 19: Maja



XII Projektantka nr 21: Marta



XIII Projektantka nr 23: Maryla



XIV Projektantka nr 25: Natalia



XV Projektantka nr 26: Natalia



XVI Projektantka nr 28: Nina



XVII Projektantka nr 31: Oliwia



XVIII Projektantka nr 33: Oliwia



XIX Projektantka nr 36: Paulina



XX Projektantka nr 41: Zuza



GRATULUJEMY! :) 

24 komentarze:

  1. Anonimowy2:22 PM

    a co teraz bedzie? Bo chciałam wziąść udział ale nw co teraz będzie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia, projektantki, których prace tutaj widzisz przeszły do kolejnego etapu. Ich zadaniem jest przygotowanie pracy inspirowanej naturą! :)

      Usuń
  2. Anonimowy2:27 PM

    Teraz wysyłamy projekty te inspirowane naturą, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do 27 lutego: lillalou@lillalou.pl :)

      Usuń
  3. Anonimowy2:45 PM

    Hej, jedna tam ma obie prace w TopModel, a to chyba konkurs LillaLou, co nie?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje prace, ale nie mam szkicowników LL, poza tym to dziewczyny z TM wpadły na taki pomysł o tych mistrzostwach, a że LL jest bardzo mile i fajne dołączyło się do nas :)

      Usuń
  4. Dziewczyny do 27 lutego czekamy na prace INSPIROWANE NATURĄ (od projektantek, które przeszły do następnego etapu). :)

    Prace na MISTRZOSTWA PROJEKTOWANIA można było nadsyłać nie tylko na szablonach Lilla Lou. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8:55 AM

      czyli np, Ja która zapomniała wysłać prac, to już nie może wysyłać? :'(

      Usuń
    2. Niestety nie. :(

      Na pewno będziesz miała jeszcze nie jedną szansę. :)))

      Usuń
  5. Anonimowy3:37 PM

    A do kategorii inspirowane naturą można użyć szkicu Top Model?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja mam oba z Tm i przeszłam bo to pełna nazwa to Mistrzostwa TopModel i LillaLou, dziewczyny z Tm zorganizowały ;P

      Usuń
  6. Wow! Przeszłam! Jestem projektantką 21 :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Juhu! Przeszłam, ale jestem podjarana :-) ♥♥♥♥ dziekuje ♥♡♥♡ tak sie ciesze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace! Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12:48 PM

    Właśnie się zastanawiałam kto jest tą projektantką 21... To po prostu najpiękniejsze prace jakie w życiu widziałam,!!!!!!!!!!!!;) MASZ OGROOOOMNY TALENT! Wszystkie te prace są śliczne i wszystkim gratuluję ,ale twoje to po prostu CUDOOOOO

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy2:07 PM

    najpiękniejsze to 21 i 31!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. A moją faworytką jest 33 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem wszystkie prace są piękne i nie mam faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy12:35 PM

    11 to cuda! Zastanawialam sie kto zrobil, Karolina10102 gratki talenta, wygrasz to, na 10000000000 procent!!!! Jeszce 36 nawet fajne, ale 11 rzadxzi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy do drugiego etepu można wysłać pracę zrobioną na szkicu TOPModel???

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety chyba raczej nie zdążę wysłać pracy na 2 etap... Przykro mi :( Mam dopiero szkic i pracę domową do odrobienia... powodzenia wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy5:45 PM

    Niestety pracy już nie można wysłać 28 lutego więc trudno ale nie mogę wziąć udziału w II etapie : (

    OdpowiedzUsuń