6.02.2014

Włosy! Ponytail. :)

Hejka! To mój któryś post na tym blogu. Kilka miesięcy temu tutaj pisałam, ale się usunęłam, bo nie miałam czasu. Teraz wygrałam te wybory i oto jestem ponownie!
Przygotowałam tutorial rysowania włosów - tak na dobry początek. Kiedy później będę dodawać tutoriale całych projektów, nie będę opisywać wszystkiego jeśli chodzi o wykonanie włosów, lecz dam link właśnie do tego posta :)
Zaczynamy!






Wybieramy szkicownik i modelkę. Ja wybrałam Lilla Lou Mini Street i modelkę gdzie widać z bliska głowę. Robimy szkic. Poprawiamy ołówkiem po tym co już jest narysowane (lub samemu rysujemy grzywkę).


I szkicujemy dalej...
Gumkę konturujemy i kolorujemy na wybrany kolor (u mnie różowy).


Cieniujemy


Jasno brązową kredką konturujemy włosy. Ołówkiem rysujemy kilka pasemek...

Ołówkiem rysujemy kilka pasemek...


Poprawiamy je kredką jednocześnie dorabiając nowe. Wszystko jednolicie kolorujemy cały czas tą samą kredką.



Teraz kreseczkami zaczynamy wypełniać włosy. Tam gdzie mają być refleksy świetlne kreseczki muszą być lżejsze (słabiej przyciskamy kredkę do papieru). Przy przedziałku i na końcach musi być ciemniej...


W ten sposób robimy całe włosy. U ciebie nie widać za bardzo refleksów? Nie martw się, za chwilkę przeczytasz jak je uwidocznić.



Tutaj zrobiłam zbliżenie, abyście dobrze widzieli jak to zrobić.


Bierzemy kredkę o stopień ciemniejszą i jeszcze raz kreskujemy całe włosy. Tylko uwaga! Tam gdzie jest refleks, NIE przyciskamy lżej TYLKO PO PROSTU TAM NIE RYSUJEMY!


Tutaj widać różnicę - na pierwszy rzut oka widzimy gdzie przyciemniłam już ciemniejszym kolorem



Przyjrzyjcie się trzem zdjęciom powyżej, aby dowiedzieć się jak pocieniować grzywkę


Teraz bierzemy czarną kredkę. Poprawiamy nią najciemniejsze miejsca (koło przedziałka, kilka pasemek na cąłych włosach i końcówki)


I oto efekt :) Mamy gotowe włosy!
Teraz wystarczy domalować skórę, zrobić makijaż i biżuterię i gotowe!

w następnym tutorialu pokażę Wam jak robię skórę na tym samym projekcie ♥
Zapraszam na mojego bloga klik

K.

3 komentarze:

  1. Anonimowy12:46 PM

    świetnie ci to wyszło, prawie tak samo jak mi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7:15 PM

    Super ! Dzięki Twojej szkole rysowania moje rysunki stają się coraz lepsze :)

    OdpowiedzUsuń