19.02.2014

Faktury i materiały ~ jeansowa kurteczka by Karolina ♥

Hei! Niedawno pewna dziewczyna poprosiła mnie w mailu o tutorial rysowania różnych faktur, materiałów. Akurat byłam w trakcie pracy nad projektem z beanie i jeansową kamizelką, więc pomyślałam że zacznę właśnie od dżinsu. Swój projekt wykonałam w szkicowniku Make-up Casual.


Będę pokazywać na jednej stronie kurteczki, bo jakbym fotografowała dwie toby było źle widać, a więc wszystko robimy po obu stronach (jeśli macie spodnie dżinsowe czy coś, to nie ma dwóch stron :) )






1. Wybieramy szkicownik i szkic. Ja narysowałam projekt z beanie taką jak ja kupiłam sobie niedawno :)

2. Bierzemy cztery odcienie niebieskiego


3. Wypisanym długopisem robimy ukośne kreski. Ja nie wzięłam wypisanego długopisu na wyjazd na narty, ale znalazłam w piórniku ścieralny długopis - też robi te ślady o które nam chodzi, tyle  że później musiałam go zmazać ;P




4. Powtarzamy krok poprzedni, tyle że kreski idą w drugą stronę na ukos




5. Najjaśniejszym niebieskim z tych które wzięliśmy w punkcie 2 konturujemy naszą kurteczkę


6. I lekko ją kolorujemy tą samą kredką


7. Cieniujemy całą kurteczkę tą samą kredką (kołnierzyk też)

 na tym zdjęciu strasznie zmieniło kolor :( 


8. Kolejno przyciemniamy cienie trzema kolejnymi odcieniami niebieskiego kurteczkę. Kołnierzyk zostawiam w spokoju!





9. Teraz chwytamy w dłoń czarną kredkę i konturujemy kurteczkę, lub co tam rysujecie dżinsowego. Lekko (aby nie za mocno!) przyciemniamy. Tam gdzie jest najjaśniej w ogóle nie malujemy czarnym!



10. Aby kołnierzyk był jaśniejszy, wycieramy go gumką (trochę! Nie zetrzyjcie mi tu całego!)


11. Poprawiamy go białą kredką lub białą olejną pastelom, żeby miał bardziej 'mleczny' wygląd


12. Oto kamizelka! Już gotowa. Teraz jeszcze wykańczamy swój projekt...


Ja dodałam bluzeczke i naszyjnik z kryształu


Wszystko to pokolorowałam - szyję też :) (naszyjnik obkonturowałam też cienkopisem)



Projekt gotowy!


Mam nadzieję że Wam się podobało ;) Z cyklu faktur i materiałów na pewno będzie jeszcze wełniany sweterek i skórzane buty... Jeśli chcecie jeszcze coś, to piszcie w komentarzach! Lub na maila carola100.kk@gmail.com pamiętajcie też, że możecie wysyłać mi swoje prace z moich tutoriali. 

Jaki chcecie następny tutorial?
Karolina

1 komentarz: