3.02.2014

CHCESZ TWORZYĆ TUTORIALE DLA LILLA LOU? ZGŁOŚ SIĘ! :)

Przyszedł czas, żeby wybrać nowe redaktorki! Niektóre z dziewczyn tworzących tutoriale nadal z nami pozostaną. :)))) 

Czekamy na Wasze zgłoszenia pod adresem lillalou@lillalou.pl




Prosimy o przesłanie:
- przykładowego tutorialu (rysunek, projekt przestrzenny lub DIY - nie musi być związany z Lilla Lou)
- informacji jak często mogłabyś publikować tutoriale - w jakie dni? 
- kilku swoich prac

Już w środę wybierzemy pierwsze dziewczyny, które dołączą do naszego twórczego zespołu! :)

Na co zwracamy uwagę:
- STARANNOŚĆ
- SCENERIA (tło w pracach rysunkowych)
- JAKOŚĆ ZDJĘĆ
- KREATYWNOŚĆ

Każda z dziewczyn rozpoczynających współtworzenie bloga Lilla Lou otrzyma od nas kreatywny zestaw! :)

Dołącz do Dampirki, Taylor, Rav i wielu innych artystek! :)

Czekamy <3

31 komentarzy:

  1. Wiadomo już kto zostaje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie, musimy wybrać kilka dziewczyn. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam takie pytanie : można przysłać w mailu link do bloga, na którym jest zamieszczony przykładowy post?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5:25 PM

    a można nawet jeżeli się nie pisze zadnego bloga? Aliicee

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że można. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jeżeli na tutorialu nie ma tła to nie jest się zdyskliwikowanym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje że mi sie udaaa :D Tak bardzo bym chciałaa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też <3
    Do kiedy można wysłać?

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy2:30 PM

    do kiedy można wysłać? Proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy moje zgłoszenie doszło?

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy4:33 PM

    A czy ile tych redaktorek będzie ilość np:4...

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy5:22 AM

    czy dotarło moje zgłoszenie? Aliicee

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłałyśmy maile do nowych redaktorek. :) Jeśli zgłaszałyście się, a nie dostałyście żadnej wiadomości - bardzo prosimy, wyślijcie maila jeszcze raz. :)

    GRATULUJEMY! :)

    P.S. Nadal czekamy na zgłoszenia: lillalou@lillalou.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezeli sie dostalo email to oznacza że jest sie redatorką

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy3:36 PM

    jest!!!! Czy każdy zostaje redaktorką?Alakonda223. PS jutro lub dzis sie loguje

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy4:31 PM

    Ja się zgłaszałam i nie dostałam emaila :/ Wysłałam go ponownie, można jeszcze się dostać?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dostalam email napisane byłoo zebym sie zgłosiła za dwa lub jeden miesia a na konicu pisalo dziekujemy ze tworzysz z nami lilla lou. co to oznacza

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy8:11 PM

    Czemu wysłałam 2 razy emaila i wciąż nie dostaje odpowiedzi?

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy8:50 AM

    wysłałam 2 razy i nie dostałam odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy3:21 PM

    Ja bym bardzo chciała...rysowanie to moja pasja! Barzdzo proszę!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale bym chciała robić tutoriale nie mogę się doczekać kiedy wybierzecie artystki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy1:15 PM

    Wysłałam mejla :)
    Suzume :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Do kiedy wybieracie?

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy7:14 PM

    Ile można mieć najmniej lat by zostać redaktorką tego bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy1:09 PM

    A czy jeszcze można wysyĺać?

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy2:18 PM

    To fajnie

    OdpowiedzUsuń