1.02.2014

Ceglana sukienka 2 - nowy styl rysowania

Hej przepraszam za tak długa przerwę. Nie miałam pomysłu na nową szkołę rysowania ani czasu. Niedługo bo 17 lutego będę miała ferie więc tutoriale na pewno pojawiać się będą częściej. Pamiętacie może mój pierwszy tutorial na tym blogu? Jeśli nie KLIK!  Postanowiłam zrobić podobną sukienkę z motywem cegieł ,jednak moim innym nowy sposobem rysowania! Zaczynamy!






1.Szkicujemy projekt.
2.Konturujemy czarnym długopisem sukienkę.

3.Lekko malujemy czerwoną kredką dół sukienki.


4.Konturujemy sukienkę ponownie.


5.Bierzemy czerwony cienkopis i malujemy nim przy konturach.


6.Poprawiamy czarnym długopisem i malujemy mocniej czerwoną kredką.


7.Malujemy górę sukienki tak jak dół sukienki.




8.Poprawiamy cegiełki na dole sukienki.

9.Lekko malujemy je na szaro i brązowo.



10.Odpowiednimi kolorami cienkopisu malujemy przy konturach. I poprawiamy kontury na czarno.




11.Malujemy rękawiczki.


12.Rysujemy fryzurę.

13. W niektórych miejscach malujemy włosy na czarno,a resztę zamalowujemy na fioletowo.


14.Przy konturach malujemy odpowiednimi kolorami cienkopisów i przyciskając mocniej kredkę kolorujemy ponownie włosy. 




15.Poprawiamy wszystko długopisem i malujemy kokardkę.

16.Robimy czarne cienie wokół oczu ,a  same oczy malujemy na fioletowo,

17.Robimy czerwone usta i rysujemy nos.

18. Kolorujemy kremową i pomarańczową kredką ciało, a potem przy konturach poprawiamy  pomarańczowym cienkopisem,


GOTOWE!

Mam nadzieję,że moje szkoły rysowania się wam podobają. Pa!

2 komentarze:

  1. Bardzo! bardzo nam się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ale te fioletowe włosy mi nie pasują, a i mogłaś jej zrobić takie buty jak rękawiczki pantofelki. ale sukienka super :-)

    OdpowiedzUsuń