8.02.2014

ABYLIKA's LESSONS - Włosy - cz.1 - proste, poszarpane

Cześć dziewczyny!
Na początek BARDZO, ale to BARDZO Was przeproszę za tak długą nieobecność wynoszącą prawie 2 miesiące! Naprawdę wstyd mi za to i już nie będę się tłumaczyć, bo Was jak i Dziewczyny z Lilla Lou naprawdę zawiodłam...


No ale cóż, postaram się naprawić swój błąd :) Coś się szykuje... Z każdym dniem jest bliżej...to coś........ Ale jeszcze do "tego czegoś" miną z 2 lub 3 miesiące, wiec póki co nie ma sobie czym głowy zawracać. ;)



Jak na chwilę obecną chcę Was poinformować, że oprócz zwyczajnym DIY będę się także zajmowała tutorialami dotyczącymi rysowania, czyli tzw. "szkołami rysowania". Chcę jak najwięcej przekazać Wam tego, co wiem o rysowaniu, a właściwie to projektowaniu (nie tylko ubrań, ale także fryzur), dlatego zdecydowałam się na pisanie "ABYLIKA's LESSONS".
Będę krok po kroku pokazywała, jak narysować poszczególne fryzury, jak sweter, jak ciało i twarz, a jak buty. Czasem będę dołączała krótki filmik, w którym dokładniej będzie pokazane jak co narysować. Mam nadzieję, że dużo wyniesiecie po przeczytaniu i oglądnięciu każdego z moich tutków :)

Ok. Dość gadania. Przejdźmy do czynów. :)
Dziś zajęłam się prostymi, lekko zszarpanymi włosami. Do zrobienia takiej pracy użyłam rzeczy pokazanych poniżej.

Jak wykonać taką pracę?

1. Przygotuj szkic, na którym będziesz rysowała. Pokoloruj ciało (kiedy indziej pokażę jak ja to robię).


2. Naszkicuj włosy, zostawiając miejsce na ewentualne dodatki.


3. Naszkicuj opaskę.


4. Pokoloruj opaskę na bokach mocno naciskając kredką.


5. Słabiej przyciskając kredkę pocieniuj opaskę.


6. Delikatnie wykończ opaskę w środkowych częściach.


7. Mocno przyciskając kredkę zakreskuj włosy jak na zdjęciu niżej.


8. Lżej naciskając kredkuj dalej.


9. Narysuj pojedyncze włoski na środku grzywki i w środkowych częściach włosów.


10. Narysuj końcówki włosów płynnym ruchem kierując kredkę z góry (mocniej dociskaj kredkę) na dół (coraz słabiej naciskaj kredkę). 


11. Podobnie jak przy rysowaniu końcówek stwórz efekt poszarpania włosów. Doda im to nieco realistyczności i stworzy złudzenie nieuczesanych włosów.


12. W miejscach, w których mocniej dociskałaś brązowym, teraz popraw czarną kredką.


13. Ostatnie poprawki przy włosach.


14. Teraz czas na przestrzenny dodatek. Przygotuj serwetkę z dowolnym motywem.


15. Wytnij dwa kółka.


16. Zemnij wycięte elementy, a miejsce w którym chcesz je przykleić posmaruj klejem.


17. Przyklej kwiatek, a następnie na środku nalej trochę kleju.


18. Nasyp brokatu.


19. Twoja włosy są gotowe!
      (Jeżeli uda mi się zeskanować gotowe włosy, to wstawię tu skan. Póki co mój skaner nie działa :/ )


Później, o ile mojemu starszemu bratu albo tacie nie uda się przyciąć trochę na początku i na końcu, wstawię jeszcze krótki filmik, który może pomoże przynajmniej niektórym w zrozumieniu, jak narysować przyzwoite włosy. Proszę, abyście go wtedy oglądały od minuty trzydzieści sekund (1:30), bo na początku aparat mi nie chciał wyostrzyć obrazu, a do tego jeszcze ja zawaliłam zasłaniając wszystko moją głową i włosami :/ Jeżeli uda się przyciąć film, to wstawię go przyciętego.

Jak widać nie użyłam wszystkich kredek, a i tak efekt pracy jest dość niezły ;) Całość zajęła mi ok. 5 minut ;)


Mam nadzieję, że moja pierwsza szkoła rysowania Wam się podobała. Zapraszam ponownie do mnie, jak i na tutoriale innych girls :)))
Wasza Abylika.

3 komentarze:

  1. Co z konkursem LL Detektyw?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Mogę wiedzieć jakie to kredki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Są to kredki Bruynzeel-Sakura 60 kolorów
      http://www.weloveart.pl/kredki-zestaw-super-60-6060m60-bruynzeel-sakura.html
      Moje najlepsze jak do tej pory <3

      Usuń