5.12.2013

Effie z Igrzysk śmierci!

Hej dzisiaj postanowiłam narysować Effie z Igrzysk śmierci. Uwielbiam ogólnie książkę  i film i ostatnio byłam na W pierścieniu ognia i zainspirowało mnie do stworzenia nowego projektu.






1.Szkicujemy projekt w szkciowniku. Ja wybrałam  szkicownik Lilla lou collection!
2.Pokaże wam jak narysować koronkę.  


Rysujemy takie jakby zawijaski.
Wypełniamy całe pole ,które chcemy zakoronkować.

I na koniec malujemy na zawijaskach kółeczka.

3.Skoro już wiecie  jak robić koronkę poprawiamy całą sukienkę.

4.Malujemy górę sukienki na różne odcienie fioletu i poprawiamy znowu długopisem.

5.Teraz dół sukienki.

6.Kolorujemy dół na bordowo fioletowo .


7 Robimy buty.
8.Konturujemy długopisem.
9.Obcas malujemy na fioletowo a całe buty na czarno.

10.Kremową i pomarańczową kredką robimy skórę na dłoniach i nogach.

11 .W kolażu pokażę wam jak zrobić twarz.
1. Poprawiamy całą twarz naszej Lilla girls!
2.Malujemy usta i cienie na powiekach.
3.Kolorujemy oczy na zielono i poprawiamy wszystko długopisem.
4. Malujemy włosy na żółto.
5, Kolorujemy kwiata na fioletowo i bordowo .

12.Malujemy jej twarz i dodajemy napis Effie i Igrzyska śmierci.





Gotowe!

Tak wygląda mój projekt po skończeniu. To tyle na dziś.Miłych mikołajków!

1 komentarz: