20.12.2013

Anulak- Taki tam tutourial:)

  Zanim wstawię tutourial dla  Natalii, muszę wstawić szkołę rysowania, która czekała na swój udział na tym blogu ponad tydzień.



1. Wybieramy szkicownik make up. Ja wybrałam mój ulubiony szkicownik:)


2. Szkicujemy projekt.


3. Skórę  malujemy jednolicie.


4. Cieniujemy.



5. Malujemy oczy, usta a przy oczkach rysujemy "łezki"




6. 2 kredki bierzemy do ręki i robimy make-up.



7. Malujemy opaskę.


8. Zaczynamy rysować włosy



9. Proszę was jeśli nie wiecie jak je narysować to zajrzyjcie do moich wcześniejszych tutouriali:)


10. Cieniujemy ciemniejszą kredką.


11. Zaczynamy rysować włosy pasmami. 


12. Najpierw lekko szarą kredką (nie zapominając o cieniowaniu)



13. Ciemniejszym kolorem cieniujemy włosy.



14. Tak jak na zdjęciach rysujemy więcej pasem włosów i malujemy odstęp między nimi a szyją jednolicie, cieniujemy.


15. Tak wyglądają skończone włosy:)
                                                           
                                                   


                                                  To samo  robimy z drugą polową włosów:













16. Tak wyglądają mniej więcej gotowe:)


17. Teraz tylko kolorujemy bluzkę i.....


Gotowe!

Wasze prace na pewno są śliczne! 
Prześlijcie mi je na adres:
anna.krajewska.224@gmail.com
Do zobaczenia 
Anulak

1 komentarz:

  1. Fajny, kolorowy projekt :) Może nawet nieco "szalony" ? :D Mnie osobiście się podoba, ale chyba ładniejszy by był, gdyby włosy były całe czarne, tylko końcówki miętowe :)

    Zapraszam na blog
    Neylaa and Passion
    :)

    OdpowiedzUsuń