20.12.2013

Aniołki z papieru - z cyklu "DIY NA ŚWIĘTA"

Cześć Dziewczyny!
Na początku chcę coś wyjaśnić. Nie spodziewajcie się moich postów często, bo tak jak widzicie posty są co ok. miesiąc, czasem co 3 tygodnie, ale nie częściej. Naprawdę staram się jak mogę, żeby pisać często, ale jakoś odkąd chodzę do gimnazjum, trochę nie mam czasu. Wiem, że to brzmi jak jakaś banalna wymówka, ale ja serio jakoś nie mam kiedy tego wszystkiego robić... Zawiesiłam mój główny blog, aby jeszcze mieć choć chwilkę, żeby pisać tu. No więc proszę o zrozumienie :)

A teraz właściwa część tego oto posta :) :
Dziś pokażę Wam, jak zrobić aniołki z papieru, takie jak niżej:



Aniołki są proste, a efekt jest cudowny! Dodatkowo można do nich dokleić sznureczki i powiesić je na choince. Ja moje porozkładałam na stole podczas naszej wigilii w klasie, ale chłopcom się nudziło i wzięli tego granatowego i włożyli go do ciasta z budyniem no i... wiecie, trzeba było pochować aniołka, bo się przemoczył :(

A więc co nam się przyda:

- trochę cierpliwości - niestety nie ma na zdjęciu :D
-kredki
-nożyczki
-klej
-szablon - zachęcam do wydrukowania sobie tego, którego ja użyłam:

[wstawię go w poniedziałek, bo teraz nie mam pendriva, a na niego z drukarki skanowałam szablon do kolorowania]

Już pokolorowane (możecie je sobie wydrukować i zaoszczędzić trochę czasu, ale kolorowanie jest bardziej kreatywne :))) ):

[także wstawię później; powód - jak wyżej :) ]

Wykonanie:
1. Przygotowujemy szablon aniołka.


2. Kolorujemy wymyślając jak najciekawsze wzorki. Najintensywniej możecie myśleć przy kolorowaniu sukienki.

Ja jeszcze się trochę pobawiłam i zrobiłam jeszcze kilka zdjęć :D








I jeszcze kilka zdjęć kredek Progresso, których użyłam do tego aniołka :D




3. Wycinamy wszystkie elementy.



4. Smarujemy część sukienki klejem i sklejamy ją ułożoną w stożek.



5. Kleimy miejsce przeznaczone na skrzydełka i przyklejamy je, a następnie wyginamy lekko w tył.




6. Nakładamy klej na stópki i przyklejamy.



7. Czas na rączki. Przyczepiamy je do sukienki w wyznaczonym miejscu.



8. Już prawie koniec! Teraz przyklejamy główkę i...


9. GOTOWE! A tak wygląda mój aniołek po skończeniu:

A to jego bracia & siostry :) :










Moim zdaniem aniołki są mega słodkie :)
Zachęcam Was do poświęcenia odrobinki czasu la nich i ogólnie do tworzenia ozdób świątecznych i choinkowych w bajecznych kolorach!

UWAGA!
Ponieważ wiem z wielu źródeł, takie jak np. Wasze konkursowe prace  w konkursach oraz Wasze osobiste blogi, że jesteście BAAARDZOOO KREATYWNE, postanowiłam poprosić Was o wysyłanie zdjęć swoich prac DIY na mój mail - abylikalilla@gmail.com
Postaram się o pokazanie nadesłanych prac co 2 tygodnie w osobnym, specjalnie przeznaczonym do tego poście. To też będzie motywacją i sposobem na to, żebym pisała posty ;)
Proszę, aby zdjęcia były w miarę czytelne :)

3...
2...
1...
START!!! Wysyłajcie!

Czekammmm ze znierpliwieciemmmmm i mam nadzieję, że pościk się podobał :)))
Abylika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz