20.11.2013

Właściwości kozieradki... :)

                                                                     Hej girls!
           W poprzednim poście pisałam, że ten post was na pewno zaskoczy dlatego dziś przygotowałam coś niecodziennego. A może już o niej słyszałyście?
          Kozieradka to tylko niewinna przyprawa, która może zdziałać wiele cudów. A wygląda tak...
                                
Najlepiej kupić mieloną. Już tłumaczę do czego ona służy. Zatem kozieradka jest przyprawą ale jej wywar świetnie wpływa na porost i wzmocnienie włosów. Z tą przyprawa spotkałam się po raz pierwszy na http://www.youtube.com/watch?v=-jy0qnJ53q4 i od tej pory sama próbowałam ulepszyć nieco jej działalność. Dlatego zrobiłam ''przepisy'' na kosmetyki z tej przyprawy.



1. Szampon z kozieradki (mało skuteczny)

Składniki:
ok. połowa płynu z butelki ulubionego szamponu
2 łyżeczki kozieradki
łyżeczka oleju rycynowego
pusta wypłukana butelka  po zużytym szamponie
kubek
''szklanka'' wrzącej wody

Sposób wykonania:
Dwie łyżeczki mielonej kozieradki wsypujemy do kubka i zalewamy wrzątkiem. Po wystygnięciu bierzemy 4 łyżki stołowe wywaru i wlewamy je do pustej butelki po szamponie. Dolewamy olej rycynowy, szampon a następnie  miksujemy. I gotowe!

2. Kozieradka w ''sprayu'' (skuteczne)

Składniki:
wywar z kozieradki
butelka po zużytym Gliss Kurze Hair Repair Oil Nutritive

Sposób wykonania:
Wywar wlewamy do butelki. Spryskaj suche lub wilgotne włosy na noc i je dokładnie przeczesz!

3. ''Odżywka'' (chyba najskuteczniejsze)

Składniki:
wywar z kozieradki
łyżeczka oleju rycynowego
buteleczka po zużytym szamponie

Sposób wykonania:
Wywar i olej wlewamy do butelki. Lekko wstrząsnąć!
Używać co dwa dni :)

Efekty są następujące...
                                  
Mam nadzieję, że post się podobał piszcie w komentarzach :)
                                                                                                  Kingetka


2 komentarze:

  1. przez ile czasu jej używałas? ile co miesiac ci rosly , poza tym czy po pewnym czasie efekty "zmniejszaly sie"? np. co miesiac wolniej rosly

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam 2 miesiące jestem bardzo zadowoloną ponieważ urosły one ok. 5cm i zgęstniały prawie dwukrotnie a efekty są coraz lepsze i ciągle mnie czymś zaskakują :)

    OdpowiedzUsuń