11.11.2013

Prace konkursowe "Urodzinowa czapeczka" Lilla Lou

Hej girls!
Na początku pragnę Was przeprosić, że nie zrobiłam tutorialu cz. II czapeczki urodzinowej... Przepraszam... Zbyt banalnie by było, gdybym powiedziała, że to z braku czasu, dlatego po prostu PRZEPRASZAM... :(

A teraz:

Jak pewnie wiecie, wczoraj zakończyłam zbieranie prac na konkurs z tego bloga pt. "Urodzinowa czapeczka" z okazji II urodzin Lilla Lou. Dziękuję za wszystkie prace.


W tym poście pokażę Wam, jakie czapeczki zostały zrobione na tę właśnie okazję. Na razie prace pozostawię bez podpisów. Niestety, niektóre z nadesłanych prac nie były na temat... 


















Ja prawdę mówiąc, mam już swoich faworytów, ale przytrzymam Was w niepewności do jutra :)

Do zobaczenia,
Abylika :)



5 komentarzy:

  1. Jest Moja :) Ale super nie mogę sie już doczekac wyników :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marianna, która, jest Twoja???

      Usuń
    2. 5 od dołu :) Taka z czerwonym noskiem i pomponikiem (pompon też sama robiłam) :P

      Usuń
    3. fajny ten pompon

      Usuń
  2. moje jest ta na samym dole (trochę nie wyszła) :D

    OdpowiedzUsuń