4.11.2013

Kolekcjonujemy.

Hei! 
Postanowiłam dziś, że spróbuję czegoś nowego i napiszę post do innego działu :)
Hm... Sama nie wiem, jak mam się za to zabrać, ale najpierw przypomnienie o moim konkursie! 
Przesyłać prace możecie tylko do 9 listopada!
Także zachęcam, opłaca się na pewno :) 


Ale dzisiaj nie o konkursie, ale o tym, co możemy kolekcjonować! :) Dzisiaj o tym, co możemy kolekcjonować. Ah, sama mam z tym problem. Kolekcjonowałam 16464754485 rzeczy, jednak nic z tego nie wyszło. Dziś przedstawię wam kilka pomysłów na kolekcjonowanie różnych różności. 

1. Littlest Pet Shop
Kto nie zna tych figurek? Są mega słodkie, ruszają im się główki i każda jest inna! Pieski, kotki, rybki, ptaki, pandy, świnki, zające, chomiki, myszki... Dla każdego coś :) Ich cena? Różnie to bywa. Są dość drogie, przyznam, jednak marzę o kilku takich figurek!  Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej zachęcam pooglądać filmiki na youtube np. ThePuddingLps (czy jakoś tak haha ) 

2. Chi Chi Love i My little pony 

A tych figurek kto nie zna? Są bardzo popularne i tanie! Niestety, nie mają żadnych innych funkcji poza staniem :c Są jednak fajne, popularne :) Polecam do kolekcjonowania! 

3. Kapsle 
 Haha, oryginalne! Chyba nie muszę tłumaczyć, o co chodzi w kolekcjonowaniu kapsli! ;)

4. Znaczki
 Kupujemy album, kupujemy znaczki i gotowe. Kolekcjonowanie znaczków? Ciekawe, ale em... trochę już nie modne :)

5. Pocztówki
 Kocham pocztówki! Są świetne! Także jeśli chcecie mi zrobić prezent, wysyłajcie mi pocztówki, please :D. Oczywiście to żart, niemniej jednak, kocham je! 

To tylko takich 5 pomysłów, ale oczywiście jest ich mnóstwo! 
Pozdrawiam
Ala2012 :) 

5 komentarzy:

  1. Ja zbieram znaczki i kapse od tymbarków :) Jak byłam młodsza to zbierałam pet shopy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kolekcję lpsów (z podstwówki jeszcze xd ) i kilka mlp ;pp

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś LPS zbierałam :)))))))))))))

    http://lillaloupolskatopmodel.blogspot.com/ oto mój nowy blog myślę że zaobserwujecie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś zbierałam lalki barbie mam ich 27 w domu i 5 u dziadków :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zbieram nakrętki Tymbarka i pocztówki :D

    OdpowiedzUsuń