13.11.2013

Ceglana sukienka

Hej nazywam się Alicja lub Ala jak wolicie na mnie mówić. Mam 12 lat i
interesuję się  projektowaniem mody. Mój nick na Lilla lou to alice345 . Ostatnio napisały do mnie przemiłe panie z LL i zaproponowały mi bym robiła dla LL tutoriale ..... oczywiście zgodziłam się! No dobrze to tyle o mnie. Temat to ceglana sukienka dlatego,ponieważ warto inspirować się prostymi rzeczami,a ja przy tym projekcie inspirowałam się  ścianą w salonie. Przejdźmy do tutorialu!

1. Wybieramy szkicownik , ja akurat wybrałam LL super hero.


 2.Szkicujemy projekt.


 3. Zaczniemy od koszulki:



 1. Poprawiamy kontury czarnym długopisem lub cienkopisem
2. Bierzemy jasno brązową kredkę i kolorujemy niektóre cegiełki    zostawiając w cegiełkach po środku trochę miejsca by uzyskać efekt refleksów świetlnych.
3.Bierzemy  ciemno brązową kredkę i robimy to samo co w punkcie 2                                                                                                         4. Bierzemy szarą kredkę i robimy to samo co w punkcie 3.
5. Bierzemy jasno żółtą kredkę i kolorujemy środek koszulki.
6. Bierzemy  ciemno żółtą kredkę i kolorujemy robiąc refleksy po środku.                                                                                                   7 . Poprawiamy wszystko czarnym długopisem.
 

Skoro już wiecie jak robię koszulkę to już wiecie jak robię też inne rzeczy w tym tutorialu dlatego nie będę pokazywać wszystkich czynności całych czas tylko pierwszy i końcowy krok ;-)
4. Przejdźmy więc teraz do dołu sukienki. Robimy wszystko tak jak przy  jej górze .


    Jak widzicie najpierw zrobiłam ceglany dół sukienki teraz przechodzimy do  całej sukienki i tu znowu robimy wszystko tak jak przy koszulce.



 5. No dobrze teraz zróbmy sobie pasek oddzielający górę sukienki od jej dołu.




   6. Teraz przyszedł czas na włosy i twarz! ( nawet się zrymowało) Tutaj pokażę wam jak zrobić twarz i włosy na kolaży ,ponieważ tutaj jest trochę więcej roboty:
                                                                                                                                                                                                                                               
                                                                                   

1. Tutaj mamy twarz naszej Lilla girls!
2. Zacznijmy od spinki. 
3. Poprawmy ją  czarnym cienkopisem i pokolorujmy. 
4. Poprawmy włosy czarnym długopisem i pokolorujmy pomarańczową kredką przyciskając raz mocniej , raz mniej.
5. Pomalujmy usta  i oczy oraz zróbmy żółte cienie na powiekach,poprawmy  twarz czarnym długopisem i pomalujmy kremową i pomarańczową kredką . 
Gotowe!

7. Zróbmy podkolanówki. Jedna będzie szara a druga ceglana.
Zacznijmy od drugiej podkolanówki ,która będzie szara. Pamiętajcie wszystko robimy tak jak przy koszulce!

 

 Teraz przyszła pora na drugą podkolanówkę.



8. A teraz zróbmy pomalujmy skórę na rękach  i nogach.




10. Robimy buty tak jak podkolanówki .

I koniec! Praca skończona,kredki odłożone? Ja już wszystko posprzątałam . Moja praca na końcu wygląda tak:


Mam nadzieję,że moja szkoła rysowania wam się podobała. Niedługo pojawi się kolejna szkoła rysowania. 
Pa!
                                                                                                                      Alice345





                                                                                                                                                                                         








2 komentarze: