15.10.2013

Szafka dla lalek - cz.1

Cześć wszystkim! Dawno mnie tu nie było, bardzo dawno. A jednak widzicie jeszcze żyję ;). 
Dzisiaj zaprezentuję Wam tutorial jak zrobić szafkę dla lalek. 
Potrzebne będą: 
-pędzel
-klej magik lub klej w płynie
-drewniania mała szafka (ja kupiłam w Empiku, są bardzo fajne)
-papier Decoupage (także ze sklepu Empik)
-nożyczki 
-szklanka
-woda


krok 1.
Wlewamy do szklanki bardzo mało wody, wlewamy tyle kleju, jaką ilość oszacujemy potrzebną do rozmiaru szafki i mieszamy dokładnie, aż powstanie piana.



krok 2.
Utnij odpowiedni kawałek papieru Decoupage to wybranego fragmentu mebla.



krok 3.
Posmaruj klejem wybrane miejsce i przyjklej kawałki/kawałek papieru, następnie posmaruj papier klejem.



Niedługo część 2! 



7 komentarzy:

  1. Anonimowy6:16 PM

    Wiesz, nie każdy ma pullip, więc myślę, że twoje tutoriale są trochę.. Egoistyczne. NIE PISZ WIĘCEJ O LALKACH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc tak - rozumiem, że nie każdy ma Pullipa, ale ktoś jak ma jakąś inną lalkę, to może skorzystać. Jeśli nie interesują Cię lalki - nie musisz nawet nie otwierać tego posta, gdy ktoś będzie miał ochotę, to zapraszam, bez przymusu. Nie, nie jestem egoistką i będę pisać o czym chcę związanym z DIY.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Nie wszyscy mają jednakowe zabawki - to oczywiste. Jednak jeśli Charlie uwielbia tworzyć rzeczy dla właśnie taich lalek, niech śmiało to robi. Szafka idealnie nadaje się także dla innych lalek. :)

      Post jest świetny - oby jak najwięcej takich. :)

      Usuń
    3. Anonimowy6:38 AM

      Ja jednak zgadzam sie z 1 komentarzem..

      Usuń
  2. Anonimowy8:11 AM

    Moim zdaniem trochę się tym przechwalasz. Szafka jest śliczna, pytanie tylko: po co? Wydajesz nie potrzebnie kasę. Pozwolisz, że nie zgodzę się z komentarzem od Lilla Lou. Myślę, że ten mebelek nie nadaje się dla innych lalek, a nawet jeśli, to przecież i tak z pół roku go wyrzucisz. Bo przecież co, przez całe życie będziesz się nimi "bawić"? Uszanujcie moje komentarze, ponieważ ja jestem wolnym człowiekiem i mogę pisać o tym, o czym chcę. Żegnam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy9:09 AM

      Popieram w 100 % , blog LL jest dla dzieci.. no nwm do 10 lat. Kto z nich ma lalkę z perukami ?! One są dostępne od 15 lat.. Charlie, jesteś w dziale DIY a nie lalki 15+ i nudy ..

      Usuń
    2. (Tutaj Charlie z innego konta na moim blogu)
      Mozecie mowic jak chcecie. Anonimowy, napisalas/es ze niepotrzebnie wydaje kase, tak? No to powiem Ci, ze ja sobie wydam pieniadze na co bede chciala, moze lalki to moja pasja? To jest moje zycie Ty tego nie zmienisz.
      Pozdrawiam.

      Usuń