25.09.2013

Nowe zdjęcia na konkurs Lilla Lou Detektyw! :)

Porcja kolejnych zdjęć od naszych dzielnych detektywów! :)



Krainę Lilla Lou,
znajdziesz w inmedio, tu!
Żadnego Lilla Lou tu nie brakuje,
Dlatego go tutaj kupuje!



Lilla Lou - trafione, znalezione!

Arpol 
Sieraków Śląski

Patrzymy, patrzymy - oczom własnym nie wierzymy... bo ze sklepowej witryny patrzą na nas uśmiechnięte z Lilla Lou dziewczyny.”

Banino

Szukajcie, aż znajdziecie!


Lustrzane odbicie.

Inmedio ul. Kruszyńska 
Włocławek

Chcesz czy nie, Lilla Lou przyciąga Cię!


Inmedio - Galeria Handlowa Raj
Dębica

Znalazłam najnowsze Lilla Lou! Hura!!!


Lilla Lou - Nieważne kiedy, nieważne gdzie,zawsze odnajdę Cię... nawet na dworcu PKP ;D  



Relay - Plac Wolności
Częstochowa

Poszukiwanie szkicownika Lilla Lou w Dęblinie."

Kolporter 
Dęblin


Lillalou – wiem ,że jesteś tu

Galerię pokonałam
Sklepy przeszukałam
Długą drogę przeszłam
Aż w końcu ją znalazłam
Wchodzę do Kolportera i ukradkiem po półeczkach  patrzę
Z nadzieją, że ją w końcu wypatrzę.
Buzia się uśmiecha serce się raduje ,
Bo w końcu ją wypatruję.
Ukradkiem telefon wyciągam i czekam na zamieszanie.
Kolejka się zrobiła  więc ja fotkę strzeliłam i czym prędzej ze sklepu pędziłam.”


Kolporter
Jarosław

Nigdy nie wiesz, kiedy znajdziesz Lilla Lou.

Empik - Galeria Rzeszów

Zaglądamy do działu z Lilla Lou.

Empik - Galeria Rzeszów

Pełna nowości Lilla Lou półka w Magnolii.

Empik - Park Handlowy Magnolia
Wrocław


Z daleka już wiadać jak Lilla Lou wygrywa!

Empik

Tak wygląda Lilla Lou u mnie w sklepie. :)


Sprawca Lilla Lou manii znaleziony! 


Inmedio - Galeria Panorama
Krasnystaw


Dziękujemy, czekamy na więcej do 27 września. 

3 komentarze:

  1. Anonimowy2:26 PM

    Ja wysyłam jutro lub pojutrze,idę do kiosku,może teraz wygram ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też może jeszcze zdążę zrobić zdjęcie i wysłać...
    kreatywna-lillalou.blogspot.com <--- naprawdę proszę, żeby odwiedzić, to nowy blog, jeszcze praktycznie nie mam żadnych czytelników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lili napisz proszę do nas wiadomość na adres: lillalou@lillalou.pl :) Twój blog jest świetny, ale nie możemy na nim znaleźć adresu e-mail. Czekamy na wiadomość. :)))

      Usuń