31.08.2013

Urodowe rozpoczęcie roku szkolnego

Hej dziewczyny! Przepraszam Was wszystkich, że tak długo nie pisałam, lecz byłam zajęta swoim blogiem, byłam nad morzem itd. Ale przejdę już do tematu. Jak wiecie, do rozpoczęcia roku szkolnego, zostały nam tylko 2 dni : dzisiaj (sobota) i jutro. We wtorek oficjalnie, z plecakiem idziemy do szkoły i zaczynamy naukę. Ja idę do klasy 5, będzie trochę trudno, mniej czasu na komputer. 

Myślę, że każda dziewczyna ma problem z tym, jak się uczesać i ubrać na tę uroczystość. Ubrania zostawiam dziewczynom ze stylizacji, a ja zajmę się urodą, czyli fryzury i coś jeszcze. 
Najwięcej dziewczyn zostawia wtedy włosy rozpuszczone, tak jak ja, jednak można coś do tego dodać. A co? 
Możemy właśnie sobie zrobić taką fryzurkę jak u góry. Tylko jak? Tu instrukcja : http://zszywka.pl/p/warkocz-rozpuszczone-wlosy-953971.html

Nie jest to idealna instrukcja, ale wystarczy wejść na youtube, a tam znajdziecie bardzo dużo tutoriali na ten temat. 
Następna fryzura, to kok owinięty warkoczykiem. Tak, źle to ujęłam, ale zobaczcie to sami :
Tu możecie to lepiej zobaczyć :  http://kosmetykomaniaczka.pinger.pl/m/17860758
Następna fryzurka to taka kokarda na włosach, link do wykonania na dole! 
http://www.we-dwoje.pl/kokardka;z;wlosow;-;zrob;ja;sama,artykul,28704.html

Fryzur do wyboru jest bardzo dużo. Równie dobrze, możemy iść nawet w zwykłej kitce :)

2 komentarze:

  1. O dzięki tobie wiem jak zrobici ten warkoczyk z pierszego zdjecia.Fajny post

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1:43 PM

    Super frysura ostatnia po prawej

    OdpowiedzUsuń