5.08.2013

Szorty DIY cz.2 - Szarpanie

Witajcie!
Tak jak pisałam w ostatnim moim poście, jestem na Węgrzech więc posty będą krótkie co 4 dni.


Zdradzę Wam, że jeden z kolejnych postów będzie o przecieraniu, czyli o robieniu w spodniach dziur, w czym jestem mistrzynią :). Może jeszcze po powrocie do Polski zrobię post o barwieniu czy malowaniu na szortach galaxy lub ombre... ale to później.

W tym poście pokażę Wam, jak postrzępić swoje jeans'owe szorty.




Co będzie potrzebne:







  • jeansowe szorty
  • nożyczki
  • papier ścierny gruboziarnisty (lepiej i szybciej) lub/i pumeks (gorzej i dłużej)



Ja będę pokazywała na kawałku jeansu, który został mi po ostatnim poście ;)



Przygotowanie:

1. Przecieraj pewnymi ruchami. RADA: Nie rób tego na stole tak jak ja. Może na tym ucierpieć Twoje biurko!



Tu widać, jak materiał się strzępił:



2. Jeżeli zobaczysz coś takiego, jak jest poniżej, włóż w to miejsce nożyczki i ciągnij.




3. Po kilku minutach tarcia papierem ściernym:


A poniżej moje szorciki z wyciągniętymi kieszeniami <3


Pozdrawiam wszystkich z Węgier! Trzymajcie się!
Abylika :* 


1 komentarz:

  1. Te szorty są super :) Nawet w sklepach teraz nie ma takich fajnych :)

    OdpowiedzUsuń