29.07.2013

Witajcie! Stylizacje z Marceliną

Witajcie!

Nazywam się Marcelina, mam 12 lat, i znana tu będę pod nickiem ladymarcelka. Niektórzy znają mnie z bloga




Tutaj, będę tworzyć posty w dziale stylizacje. Lilla Lou znam już ponad rok, mam cały zarysowany szkicownik, testowałam już szkicownki, mam konto na stronie, jestem tam ladymarcelka, a moja Lilla Girl to Erika. 



Interesuję się rysowaniem, weterynarią i projektowaniem. Lubię czasem przerabiać ubrania i stworzyć coś co zaprojektowałam. Kocham zwierzęta, głównie psy i chomiki. Uczę się dobrze. W moich postach będę przedstawiać stylizacje na różne okazje oraz modowe nowinki. :)

Dzisiaj stworzyłam post informacyjny, a jutro albo pojutrze spodziewajcie się czegoś ciekawszego. 

Pozdrawiam Was, 
ladymarcelka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz