26.07.2013

STYLIZACJE by Kasiuu

Hej! 

Nazywam się Kaśka, na bloggerze jestem Kasiuu. Na innych stronach mój nick to zazwyczaj sweet. Od dzisiaj będę zajmowała się działem STYLIZACJE.
Będę pisać o sławnych modelkach, projektantach,fotografach i o innych osobach, które ze światem mody są związane. Zamierzam także pokazywać Wam co mnie inspiruje, co moim zdaniem jest IN, a co OUT.



A teraz coś o mnie! 
Mam na imię Kasia ,ale możecie mówić do mnie: Kasia, Kaśka, Kasiunia, Katarzyna, Kasiuu - sami wybierzecie, która wersja wam opowiada <3 Mieszkam w Warszawie i bardzo się z tego cieszę, gdyż wszystkie fajne sklepy mam pod ręką.



27 czerwca skończyłam 14 lat i teraz będę szła do drugiej klasy gimnazjum. Uczęszczam do matematycznej klasy. Mam brata , który jest dużo ode mnie starszy, ale mimo wszystko się dogadujemy! :)

Dzięki szkicownikom Lilla Lou zaczęłam swoją przygodę z projektowaniem, ale już wcześniej interesowałam się modą.
Oprócz projektowania, interesuję się tańcem, muzyką, pisaniem i innymi rzeczami.

Untitled

Na moim blogu możecie przeczytać jedno z moich opowiadań - http://life-kate-kaate.blogspot.com/

Z reguły jestem optymistką i codziennie słucham muzyki.

Kocham chodzić na zakupy, ale z testu wyszło , że jeszcze nie jestem zakupocholiczką.

Od 1 grudnia mam psa, którego wzięłam ze schroniska. Jest bardzo grzeczny i kochany. Nie wymieniłabym go na żadnego innego. Jest to samiec, wabi się Majki i ma około trzech lat. 
Oto mój kochany pupil:

Bardzo się do niego przywiązałam i teraz wiem, że nie oddałabym go za żadne skarby świata. W przyszłości mamy zamiar iść z nim na szkolenie, gdyż wszyscy mówią, że to wyjątkowo mądry pies.

To chyba wszystko co powinniście o mnie wiedzieć, ale jeśli chcecie wiedzieć odrobinę więcej to gorąco zapraszam na bloga o moim życiu.


Mam nadzieję, że mój pierwszy post Wam się spodobał i że dalsze posty także przypadną Wam do gustu.


Kasiuu

3 komentarze:

  1. To cudowne, że zaopiekowałaś się pieskiem ze schroniska - widać, że jest kochany! :) Witamy Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest bardzo kochany, a ja szczęśliwa, że mogłam dać mu dom , serce i rodzinę , która go kocha.

      Usuń
  2. Anonimowy6:18 PM

    To takie wzruszajace!Tez mam psa!Wabi sie Kora i jest kundelkiem:D

    OdpowiedzUsuń