10.07.2013

Rodzinka.pl - porcja fotek i ciekawostek!

Rodzinka.pl to serial komediowy, w którym stale występują śmieszne sceny! W każdym odcinku rodzinka Boskich zmaga się z problemami, takimi jak każda inna rodzina. Twórcy serialu w żartobliwy sposób pokazują jak wygląda prawdziwe rodzicielstwo :)



Ciekawostki:

* Rolę Natalii Boskiej (Gosia Kożuchowska) zaproponowano najpierw Agnieszce Dygant, która tę prozpozycję odrzuciła. Później o rolę starały się m.in. Magda Walach, Anna Guzik, Tamara Arciuch oraz Małgorzata Kożuchowska, którą ostatecznie wybrano. 

* Dom, w którym mieszka rodzinka Boskich, znajduje się w Nowej Iwicznej pod Warszawą. 

* Prawdopodobnie 5 seria serialu będzie ostatnią.

* Natalia Boska jest szefową wydawnictwa pism kobiecych, jej mąż Ludwik jest architektem. 

* Serial jest adaptacją kanadyjskiego serialu The Parents.

Najsłynniejsze dialogi i cytaty z rodzinki.pl:

* „Skajpa”, mamo! Nie mówi się „skajpaja”, tylko mówi się „skajpa”, rozumiesz?!

* Cześć, mówi Kacper. Chciałem się dowiedzieć, czy jakbym ci powiedział, że nie chcę z tobą chodzić, to byś mnie zaprosiła na swoje urodziny?

*Chłopcy czy faceci dadzą sobie po razie, jak mają jakieś spięcie, pójdą na piwo. A kobieta chowa urazę latami. 20 lat później będzie pamiętała, kto jej rozdeptał babkę w piaskownicy.


Tomek: Dlaczego nie ma zimnego soku?
Natalia: Bo twoje rodzeństwo było tu przed tobą.


Natalia: Przepraszam bardzo, możesz mi podać jeden rozsądny powód, dla którego schowałeś pustą butelkę do lodówki?
Tomek: Kosz jest pełny.


Natalia: Trzeba kupić nową wagę.
Ludwik: Tak? Bo co?
Natalia: Bo ta jest zepsuta! Pokazała, że przytyłam 2 kilo!
Ludwik: Kochanie, to, że ta waga pokazała, że przytyłaś 2 kilo, to wcale nie oznacza, że jest zepsuta.
Natalia: Jest. Wyrzuciłam ją przez okno.





A na koniec mój ulubiony filmik:


Lubicie rodzinkę.pl, bo ja bardzo? :))))))

Więcej zdjęć i infromacji o serialu znajdziecie na jego oficjalnej stronie: Rodzinka.pl

3 komentarze:

  1. Anonimowy7:56 PM

    kocham rodzinkę.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5:19 PM

    skejjjjjjjjjjjjjjjjjpaaaaaaaaaa mamoooooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham,uwielbiam poprostuuuuuuuuuuuu rodzinka.pl jest the best jak i Lilla Lou ! ;*

    OdpowiedzUsuń