20.07.2013

Origami: Łabędź z wkładów do kubika.

Hej,
Dawno nie pisałam :C
Niby, że wakacje, a ja czasu nie znajduję ;) To już chyba niestety mój ostatni (lub przedostatni) post :( Lilla wybiera teraz inne dziewczyny do działów. Szkoda..... Ale nie będę teraz pisała o mnie i moich małych sprawkach. :D

Dzisiejszy post będzie o tym, jak zrobić łabędzia origami z kwadratowych karteczek zwanych wkładem do kubika. Podam wam link do tego posta z tutorialem, ponieważ post zawiera ponad 70 zdjęć! Post robiłam na moim blogu jako przykładowy post na bloga LL, gdy szukano redaktorek.

Link do posta: klik----> ŁABĘDŹ ORIGAMI DIY <----klik

Gotowy łabędź wygląda tak:

 Karteczki, z których się go robi:

Plan składania:

Pojedynczy moduł:

Moduły na tułów:

Moduły na skrzydełka:

Zdjęcie ze składania tułowia:

Zdjęcie ze składania skrzydełka:

Ja robiłam także łabędzia z biletów tramwajowych ;) :

Ten łabędź jest także dobry na drobny prezent np. dla koleżanki z klasy, chociażby  za to, że jest :) Można też zrobić z niego stojaczek na kredki (wypróbowałam to i naprawdę świetnie wygląda :D ).

Pa pa!
Abylika

2 komentarze:

  1. Pracochłonne, ale piękne :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8:52 PM

    Bardzo mi się podoba! Świetny pomysł! Coś mi się zdaje, że widziałam już gdzieś te zdjęcia...Może właśnie na Twoim blogu? Ja chyba zrobię takiego w odcieniach niebieskości i fioletu. Supperrr!

    OdpowiedzUsuń