22.07.2013

Keratynowe Prostowanie Włosów

 Kilka miesięcy temu skorzystałam z zabiegu keratywnowego prostowania włosów :) 
Jak widzicie moje włosy są megaaaa kręcone - zabieg fajny, na pewno troszkę poprawia stan włosów. Nawilża je. :) Tuż po 'zabiegu' włosy były lśniące i gładkie. I tak przez następnych kilka tygodni. Jednak po każdym myciu musiałam je jeszcze sama doprostować.

 

Teraz moje włosy są już całkowicie kręcone i prostuję je sama. Nie wybieram się już na keratywnowe prostowanie, ponieważ troszkę obawiam się, że moje włosy po kilku takich zabiegach nie będą chciały się kręcić tak jak teraz. :)

Na dole zdjęcie kilka dni po prostowaniu :) Tydzień temu skróciłam włosy, co ułatwia mi prostowanie i czesanie loków :) No i na lato krótsze też są wygodniejsze :) 


Jeśli chodzi o zabieg, czy warto czy nie to wszystko zależy od włosów i od tego czego oczekujecie. Ja nie żałuję, że spróbowałam bo efekt był niesamowity. Jednak póki co nie zamierzam znowu prostować włosów w ten sposób :)

3 komentarze:

  1. Anonimowy9:14 AM

    A Ty nie jesteś od stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No I co że jest? Można czasami odejść od tematu!

      Usuń
  2. Właśnie. Więcej luzu Anonimku :*

    OdpowiedzUsuń