26.07.2013

HEJ! STYLIACJE KLAUDII2003

Cześć! ♥


Nazywam się Klaudia2003 (przynajmniej taki jest mój nick prawie wszędzie).

Będę zajmowała się działem stylizacje.  Zamierzam pisać o sławnych projektantach, fotografach i innych osobowościach ze świata wielkiej mody! Bardzo się cieszę i myślę że moje posty się Wam spodobają. 



Może opowiem troszeczkę o sobie? No to zaczynam :)

Nazywam się Klaudia. Szczególnie to imię mi się nie podoba, ale może być. Ładniejsze jest Oliwia, Julka, Lena czy Marcela, ale narzekać nie mogę. Nie uważam że jest jakieś brzydkie, ale wyjątkowe. Czemu wyjątkowe? Bo mało popularne, oryginalne i ma ciekawą historię. A poza tym wybrał je mój tata. :)


Wczoraj (25 lipca) skończyłam 10 lat. Uwielbiam projektować TopModel oraz Lilla Lou. Na TM nazywam się klaudia2003, a na LL moja Lilla Girl nazywa się Cleo. Moje zainteresowania to również twórcze pisanie (głównie historie i opowiadania, ale wiersze też się zdarzają), grafika komputerowa, jazda konna, blogowanie, kręcenie filmów oraz dużo innych rzeczy...


Z reguły jestem pesymistką. Mam siostrę która ma 5  lat, oraz najlepszą przyjaciółkę Olę. Nie mam zbyt wielu przyjaciół, ponieważ nie mieszkam w mieście. Mieszkam trochę za Częstochową. 


Mam suczkę Rubi, oraz kotkę Łatkę. Kotka to jeszcze mały bobasek, dostałam ją od wujka, ponieważ ma on w pracy kotkę, która miała już dużo małych kotków. Dostałam za pierwszym razem słabego kotka, ale niestety on odszedł. Potem miałam innego, którego przejechał samochód. 




Łatka

Właściwie to w życiu miałam już dużo zwierzątek...oj dużo. Najwięcej psów. Pierwszym zwierzątkiem była rybka Dżemik. Potem kolejne małe i znowu dużą :) Miałam nawet kaczki! Chomika... ale odeszły... bardzo je kochałam. 

Najbardziej przywiązałam się do suczki Tiny, która uciekła, wróciła i uciekła...może jeszcze wróci? Ale czy mam tak się rozpisywać? Czas na fotki :)






https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgHvhKnsko60vvjwsBJknugRU6DHyUsDrAx4qUpqJOgXNIeaqV2XeGNmp8O4XN8jWUpqiUTvGZAxB51uQNrZIQ61ck5erGf8DBUAnD7-Iv1pau1rV9zLdrQbF3d7ta_Ju3l2PstR34lknGx/s320/DSCN3205.JPG
 Rubi

WSZYSTKIE ZDJĘCIA POCHODZĄ Z MOJEGO BLOGA :)


Jeśli ktoś przeczytał mój rozwlekły post to gratulacje! :) Zapraszam na mój kanał na YouTube o LPS :)


Pozdrawiam,

Klaudia2003


4 komentarze:

  1. Anonimowy2:50 PM

    Trochę trudno cały przeczytać i nie chodzi o długość, tylko o kolor tekstu XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy Klaudię :) Jeden post, a tyle informacji :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwierzaczki słodziakowe! :) Witamy Cię serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń