28.07.2013

DIY i Ada: Obraz z kotkami.

Hej! To mój drugi post i strasznie się denerwuję. Dziś pokażę Wam jak zrobiłam sobie nową ozdobę do pokoju - obraz z dwoma kotami.




1. Szkicujemy obraz.


2. Przygotowujemy sobie małą szklankę lub kubeczek z wodą, cienki pędzelek i dwie farby- białą i czarną.


3. Malujemy księżyc na biało.


4. Czekamy, aż księżyc wyschnie, a potem malujemy kotki na czarno. UWAGA! Postarajcie się zrobić to ostrożnie i nie wyjeżdżać za szkic.


5. Nasze kotki są pomalowane :)


6. Czekamy, aż kotki wyschną, a następnie malujemy tło na czarno, tu tak jak w powyższym punkcie- uważajcie na linię księżyca.


7. Tło mamy gotowe :). PS. Jeżeli chcecie na tym punkcie możecie już skończyć.


8. Ja jednak robiłam jeszcze dalej, jeżeli robicie ze mną, będziecie potrzebować: nożyczki, kartkę z bloku kolorowego w wybranym przez siebie kolorze(ja wybrałam brązową), linijkę oraz klej w sztyfcie.


9. Mierzymy mniej więcej ile białego nam się zostało, a potem zaznaczamy sobie to na kartce. Wycinamy ostrożnie i równo ramkę, a następnie przyklejamy - też ostrożnie.


10. Nasz obraz jest gotowy- zużyliśmy do niego tyle rzeczy:


11. Żeby oprawić obraz w ramkę musicie ją kupić- najlepiej u fotografa. Ja znalazłam moje duże zdjęcie z komunii i właśnie tam włożyłam moje ,,arcydzieło" :). Następnie powiesiłam je na ścianie(gwoździa nie musiałam już wbijać, bo ściągnęłam stary obrazek). Oto jak prezentuje się na mojej ścianie w moim pokoju:




Jestem zadowolona z tego obrazu, na pewno jeszcze trochę sobie u mnie powisi :). Nie trzeba wydawać fortuny na obrazy sławnych malarzy- można samemu zrobić sobie taki obraz :). 
Pozdrawiam was gorąco i życzę Powodzenia!
Ada .



1 komentarz: