27.07.2013

DIY by Charlie

Hei Hai Hello!

Zawsze nie wiem, jak napisać pierwszy post, ale myślę, że jakoś wyjdzie ;) Od dzisiaj będę pisać w dziale DIY (Do-It-Yourself) wraz z innymi redaktorkami. Bardzo się cieszę :) 




Nazywam się Kasia, mam 11 lat i mieszkam w małej wsi Kazimierz Biskupi. Mam jednego brata, który ma 13 lat. Od września będę chodzić do 5 klasy. Moją przyjaciółką jest Natalia, którą być może niektórzy kojarzą z tego bloga.

Interesuję się Pullip, rysowaniem i szyciem. Na blogu będę pisać właśnie o tym oraz o różnych ciekawych stronach (oczywiście wszystko będzie związane z działem DIY). Zapraszam także na mojego bloga 

Mam psa rasy bichon frise - Charlie.

Kocham Pullip i Dal, chociaż Dala nie mam. Mój plastik to Pullip Ddlagi My Select. Kochaammm ją :)



A teraz kilka faktów o mnie: 

1. Kocham psy.
2. Mam jednego Pullipa.
3. Wolę basen niż morze.
4. Nie przepadam za herbatą.
5. Według mnie, na maszynie szyje się lepiej niż ręcznie.
6. Nie lubię tłustych rzeczy.
7. Uwielbiam moją panią od polskiego.
8. Marzę o Dal.
9. Urodziny mam 5 kwietnia.

3 komentarze:

  1. Jej, uwielbiam Ddalgi <3 Z resztą tak jak Ty, uwielbiam Dale i Pullipy :D Mam nadzieję, że będziemy się fajnie dogadywać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8:59 AM

    Gdzie się kupuje te Pullip Grell ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7:48 AM

      Co taki zdziwiony, że brak odpowiedzi? Tutaj nawet nie było wzmianki o Pullip Grell!

      Usuń