4.06.2013

Modowe inspiracje: Converse!


Hej Lilla Girls :)

Jeden z moich postów dotyczył Vansów, które uwielbiam i które zamierzałam kupić. Jednak ostatecznie moje poszukiwania zakończyły się innym wynikiem - KUPIŁAM CONVERSE! :)

Moje conversy są w neonowym kolorze - takie o jakich marzyłam. Są mega wygodne i polecam je każdej z Was. Oto kilka moich zdjęć. Mam nadzieję, że niebawem uda mi się stworzyć stylizację z nimi :)






Specjalnie dla Was stworzyłam kilka stylizacji z conversami. Oto one:

Trampki: Converse Star Player EV - 299zł
Leginsy: Tom Tailor – 69zł
Zegarek: S’Oliver – 199zł
Tunika: Tom Tailor – 169 zł
Torebka: Kazar – 229zł
Bezrękawnik: Abercrombie&Fitch – ok. 300zł


Trampki: Converse Chuck Taylor XL - 279zł
Sukienka: New Look – ok.100zł
Okulary: Parfois – ok. 70zł
Torebka: Zign (zalando.pl) – 460zł
Brnzoletka: Parfois – 35zł
Pierścionek: Parfois – 35zł


Trampki: Converse Chuck Taylor All Star - 239zł
Koszula: River Island - ok. 100zł
Szorty: Joules Bernice (zalando.pl) – 249 zł
Okulary: Even&Odd (zalando.pl) – 59zł
Branzoletki: Parfois – 20zł/30zł


Trampki: Converse Chuck Taylor All Star Hi-ness - 319zł
Jeansy: Vero Moda - 159zł
Koszulka: Hilfiger Denim - 109zł
Chustka: Benetton - 79zł
Zegarek: Puma - 109zł
Branzoletka: Blingissimo SIENA (zalando.pl) - 199zł





 Trampki: Coonverse Chuck Taylor All Star - 259zł
Szorty: Vila - 69zł
Koszulka: Vero Moda - 84zł
Torebka: Esprit - 199zł
Okulary: Cheap Monday - 109zł


Która stylizacja podoba Wam się najbardziej? Mi pierwsza :)
A niżej gwiazdy w trampkach Converse.




A co Wy myślicie o tych trampkach? Kiedy pisałam o Vansach, większość z Was była za Conversami. Dlatego, mam nadzieję, że ten post Wam się spodoba.

Buziaki, Ola (Inspira)

1 komentarz: