7.06.2013

Mini buteleczka z liścikiem!

Cześć, przepraszam, że nie dodałam posta w środę, ale nie miałam dostępu do laptopa. W tym czasie przygotowałam dla Was tutorial jak zrobić buteleczkę z mini liścikiem. Ostrzegam, nie jestem paparazzi więc, nie bijcie mnie za złe zdjęcia xD. 




A oto co nam będzie potrzebne:


1.Łańcuszek
2.Kokardka
3.Pęseta
4.Koreczek do butelki
5.Liścik (wiązałam go z siostrą)
6.Buteleczka
7.Koralik (koralik i kokardka są niebieskie, ale Wy możecie mieć inne kolory)
8.Wkręcik? (nie wiem co to :o)




KROK I



Wkładamy do buteleczki koralik i liścik, najlepiej pęsetą (łatwiej rozmieścić). ;) 

RADA : Jeśli wiążesz mini liścik (mój ma ok. 10mm) weź kogoś do pomocy. Sznureczek najlepiej, żeby był długi, zawsze można odciąć ;)


KROK II



Do koreczka wkręcamy "wkręcik" i zamykamy buteleczkę.


KROK III



Doczepiamy łańcuszek.


KROK IV



Doczepiamy kokardkę i voila!


P.S. Właśnie zobaczyłam, że doszła kolejna koleżanka do działu DIY :) Mam nadzieję, że nikomu nie zabraknie pomysłów na posty ;)

Dei.

2 komentarze:

  1. Ciekawe ;) A zdjęciami się nie przejmuj :D W jakim sklepie kupujesz te półfabrykaty i koraliki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3:48 PM

    Super ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń