18.06.2013

Kolorowa moda - Colorshake

Przedstawię Wam kolorową, młodzieżową markę, którą bardzo lubię. :) Praktycznie dla każdej rzeczy Colorshake, znalazłoby się miejsce w mojej szafie :)





Stroje kąpielowe Colorshake 2013! 



 Topy marki - w sam raz na lato :) Zamierzam sobie sprawić biały :)



Bluzy to istna fontanna kolorów - są mega! Cały czas wybieram bluzę i spodnie i przez ten duży wybór nie mogę się zdecydować! Podobają mi się granatowe spodnie i bluza zaprojektowana przez Monikę Mrozowską - ale nie ma już mojego rozmiaru spodni :(((



 Czapa - idealna na plażę :)

A to właśnie bluzy projektu Moniki Mrozowskiej - wszystkie cudne, jest jeszcze granatowa, którą chciałam zestawić z granatowymi dresami :( 

Piękne dresy i podobno bardzo wygodne i cieplutkie :)

Colorshake ma też swój Team Riders! Super sprawa - może kiedyś spróbuję dołączyć :D


A to rower Colorshake zaprojektowany i stworzony przy współpracy z firmą PLUMBIKE - jest wiele kolorów. Kusi bardzo :)))

Jak Wam się podobają rzeczy Colorshake? Ja je uwielbiam i mam nadzieję, że niebawem dobiorę spodnie i bluzę i stworzę specjalnie dla Was fajną stylizację :)

Całuski, Ola

Strona Colorshake: http://colorshake.pl/

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony: colorshake.pl

1 komentarz:

  1. Anonimowy6:59 PM

    Też uwielbiam Colorshake - mam dwie bluzY :))

    OdpowiedzUsuń