23.05.2013

Mamy redaktorki!


Dziewczyny :)

Mam dla Was wspaniałą wiadomość! Wreszcie udało się wybrać redaktorki działów: Stylizacje, Do It Yourself, Uroda.Wybór był trudny – wiele zgłoszeń, wiele pomysłów. Każda z Was bardzo się starała i chcę Wam za to podziękować.






Nowe redaktorki niebawem opublikują posty, w których będziecie mogli je poznać. :)Redaktorki działu URODA zaprezentują Wam jak pielęgnować skórę, włosy, jak zrobić makijaż, natomiast w dziale STYLIZACJE znajdziecie nowinki modowe, dowiecie się z czym połączyć długą plisowaną spódnicę. Dział DIY poprowadzą twórcze redaktorki, których wyobraźnia i pomysły na pewno Was zaciekawią.
Mam dla Was także drugą dobrą wiadomość! Nadal szukam dziennikarek i czekam na świeże pomysły, ponieważ po dwóch miesiącach dam szansę nowym redaktorkom. Mimo to, każda z piszących dla Lilla Lou Blog dziewczyn, która wykaże się zaangażowaniem i pomysłowością ma szansę stać się szefową działu! :))))

Lista redaktorek:

Do It yourself: Alicja K., Wiola K., Dominika K.
Stylizacje: Angelika L., Ola K., Agata T., Ala K.
Uroda: Angelika M., Olga S., Ala F.

Swoje zgłoszenia i wszelkie pytania, wysyłajcie na adres: i.balcerzak@lillalou.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:
Temat: Redaktorka działu (tu wpisujecie: DIY albo URODA albo STYLIZACJE)A w treści to, co chcecie zamieścić w przykładowym poście i zdjęcia (mogą być w załączniku)

Buziaczki,
Ilona z LL Team





8 komentarzy:

  1. Dziękuję za wspaniałego mejla ! Cieszę się ,że zostałam redaktorką ;3
    PS: Piękny nagłówek <33

    OdpowiedzUsuń
  2. niezostałam redaktorkom choć nadesłałam e-maila a już wymyśliłam notki :[

    OdpowiedzUsuń
  3. Juhu! Jestem radaktorką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny nagłówek!!!! To znaczy że po 2 miesiącach my już nie będziemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. I dziękuje bo się udało. URODO NADCHODZĘ!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, jeśli będziecie się starały i Wasze posty będą ciekawe to po dwóch miesiącach możecie zostać szefowymi działów (tylko niektóre z Was), ponieważ po dwóch miesiącach chcemy dać szanse nowym redaktorkom - żeby było sprawiedliwie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy9:43 PM

    Bardzo dziękuję. :DDD Ale się cieszę... Ala K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję postaram się dać z siebie wszystko!

    OdpowiedzUsuń