27.05.2013

MODOWE INSPIRACJE


Witajcie Lilla Grils!

Nazywam się Inspira i będę dla Was pisać o modzie, stylizacjach i fotografii. Pokażę Wam kto i co mnie inspiruje! 

Mieszkam w niedużej miejscowości w województwie opolskim i obecnie kończę 3 klasę gimnazjum. Wybieram się do technikum o profilu fototechnik – od roku amatorsko zajmuję się fotografią. Robię zdjęcia wszystkiemu, co mnie zainteresuje. Mam nadzieję, że w przyszłości będę zajmować się fotografią i obróbką zdjęć. 





Moje zdjęcia będę przedstawiać, także tutaj :) Jeśli, chcecie zobaczyć ich więcej zapraszam na mój instagramowy profil: ola1103

Pokażę Wam też moje kociaki. Mam nadzieję, że też uwielbiacie zwierzęta tak jak ja.

Niebawem dodam moje stylizacje i pomysły na wakacyjne stroje.

Zapraszam do czytania i oglądania!
Buziaki, Inspira 


1 komentarz: