22.04.2013

Redaktorki bloga poszukiwane!

Dziewczyny!

Chcę trochę rozwinąć bloga, a do tego potrzebuję fajnych, zorientowanych w modzie i urodzie dziewczyn. W czasie, gdy trwają poszukiwania postaram się zmodyfikować wygląd bloga, żeby go odświeżyć.






Poszukuję redaktorek do działów: 
Stylizacje
Uroda
DIY/Zrób to sama - biżu, moda

Możecie się zgłosić mailowo - lillalou(małpka)lillalou.pl, przysyłając mi w tytule "Redaktorka działu (nazwa działu) i przykładowy wpis z tego działu ze zdjęciami. 


Buźka, 

LL

PS. Jest wiosna, wyjęłam trampki!!!! :)))


19 komentarzy:

  1. Stylizacje!! Ja chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do Uroda , chciałabym

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już oczywiście wysłałam maila a jak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5:03 PM

    Do kiedy można zgłaszać się i czy przykładowy wpis musi być dłuuuuuuuugi??? Ja chciałabym na "DIY/Zrób to sama - biżu, moda", ale nie wiem czy zdążę, bo dzisiaj robię na komputerze prace do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy9:33 AM

    Wysłałam e-mail, bo chcę zostać redaktorką działu:DIY/Zrób to sama - biżu, moda ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12:13 PM

    Kiedy będą wyniki .? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się zgłaszam ! Już robię post mejlowo ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wysłany ,czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy1:21 PM

    A do kiedy można wysyłać?

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy6:20 PM

    Czy na DIY/Zrób to sama - biżu, moda można wysłać origami?
    Do kiedy można wysyłać?

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy6:26 PM

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy12:07 PM

    dzisiaj postaram się wysłać

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy6:38 PM

    już piszę na pocztę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy9:31 PM

    już na poczcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy2:17 PM

    kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym chciała stylizacje

    OdpowiedzUsuń