8.12.2010

ANNA JURKSZTOWICZ- ZIMA LUBI DZIECI

Do wspólnego śpiewania!

Zaspy zaspały, śnieg we śnie
Szybują szyby w białe kwiatki
Tam ruch dziś bladł, pada śnieg
To mroźne kwiatki gubią płatki

Bieli nawiało dobry metr
Słońce ma wąsy pobielone
Zimowe dzieci lubią biel
To od niej uszy są czerwone

Zima lubi dzieci najbardziej na świecie
Dorośli mi mówią - "Nie wierzę"
Dzieci roześmiane stawiają bałwana
Dorośli stawiają kołnierze



Zima lubi dzieci najbardziej na świecie
Dorośli mi mówią - "Nie wierzę"
Dzieci roześmiane stawiają bałwana
Dorośli stawiają kołnierze

Zima lubi dzieci najbardziej na świecie
Dorośli mi mówią - "Nie wierzę"
Dzieci roześmiane stawiają bałwana
A dorośli stawiają kołnierze

Zima lubi dzieci najbardziej na świecie
Dorośli mi mówią - "Nie wierzę"
Dzieci roześmiane stawiają bałwana
A dorośli stawiają kołnierze

Zima zimuje w swoim śnie
Ciepło okryta puchem kołdry
Zima naprawdę lubi Cię
Więc Ty bądź czasem dla niej dobry

Jadą kolędy w cichą noc
Gorąca nuta z okien płynie
I w chłodnych ludziach taje śnieg
Tak ciepło bywa tylko w zimie

Zima lubi dzieci najbardziej na świecie
Dorośli mi mówią - "Nie wierzę"
Dzieci roześmiane stawiają bałwana
Dorośli stawiają kołnierze

Zima lubi dzieci najbardziej na świecie
Dorośli mi mówią - "Nie wierzę"
Dzieci roześmiane stawiają bałwana
Dorośli stawiają kołnierze

Zima lubi dzieci najbardziej na świecie
Dorośli mi mówią - "Nie wierzę"
Dzieci roześmiane stawiają bałwana
A dorośli stawiają kołnierze

Zima lubi dzieci najbardziej na świecie
Dorośli mi mówią - "Nie wierzę"
Dzieci roześmiane stawiają bałwana
A dorośli stawiają kołnierze

Zima lubi dzieci najbardziej na świecie
Dorośli mi mówią - "Nie wierzę"
Dzieci roześmiane stawiają bałwana
A dorośli stawiają kołnierze

Zima lubi dzieci najbardziej na świecie
Dorośli mi mówią - "Nie wierzę"
Dzieci roześmiane stawiają bałwana
A dorośli stawiają kołnierze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz